tirsdag 25. november 2008

Ting 21: Web 2.0 Awards

Igjen var det mye å fortape seg i! På SEOMOZ Web 2.0 Awards var det mye spennande, nyttig og artig. Av dei artige tinga har eg ei kjensle av at fleire på kurset har vore innom HairMixer. Fann også igjen nokre av dei 23 tinga, bl.a. Del.icio.us, som er ein av mine favorittar. Om det er dei rette tinga som har vunne synest eg er vanskeleg å vurdere, men det ser ut til å vere eit mangfaldig utvalg. Bra at det ikkje berre er Google-tenester som når opp.
Fann mye som eg kan tenkje meg å sjekke ut seinare, bl.a. vil eg sjå meir på det som ligg i Kategorien Widgets. Antar eg kan finne tips til ting eg kan prøve ut i nettsider. Yourminis er vinnaren i denne kategorien. Vil også sjekke ut kategorien Books. Ettersom eg er opptatt av fargar har eg også lyst til å sjå nærare på ColorBlender.

1 kommentar:

Frode sa...

Da er du nesten i mål :-) Ting 21 er i boks. Når det gjelder farger så anbefaler jeg også http://kuler.adobe.com/ Her er det mange muligheter og jeg har brukt det en del til å f.eks. sette sammen farger til nettsider