mandag 1. desember 2008

Ting 23: Oppsummering

Snart er eg ved vegs ende av 23 ting-kurset -. Det har vore eit verkeleg artig og lærerikt kurs, og eg har kosa meg sjøl om det har vore ganske mye arbeid. Eg hadde overfladisk kunnskap om ein del av tinga før, men det blir ei heilt anna forståing når ein får oppgaver der ein skal bruke verktøyet. Å skrive om og vise fram ting i bloggen har også vore nyttig. Det eg har lært kjem eg til å bruke både i jobben og privat.
Min umiddelbare favoritt er Del.icio.us. Er godt i gang med å samle bokmerka frå diverse pc'ar. Elles så kjem eg nok til å utvikle ei personleg startside, men har ikkje bestemt meg for om det blir Netvibes eller iGoogle. Kjem også til å bruke GoogleDocs ev. Zoho Writer.
Vil også til å prøve ut fleire ting på www.tfb.no, som å lage ein eigen søkemotor (Reisebiblioteket)m.m. Tenkjer også på mashups det kunne vore aktuelt å få til. Men, mest tenkjer eg på korleis vi kan føre dette vidare på min arbeidsplass og halde på det flotte engasjementet som mange av kursdeltakarane har vist. Håper feks at folk har fått smaken på blogging, så vi kan få utvikla ein skikkeleg litteraturblogg.
Til slutt får eg berre seie at blir det muligheit deltek eg gjerne på fleire liknande kurs!

1 kommentar:

Marianne W. sa...

Gratulerer med fullført 23-tingkurset! Du har interessante oppsummeringer og tanker rundt bibliotek 2.0 synes jeg. Blir artig å følge litteraturbloggen til THBV!
Hilsen Marianne